





10 верасня, у школьную суботу, у Грынкаўскай базавай школе прайшоў Дзень здароўя і спорту. Вучні 1-4 класа сталі актыўнымі ўдзельнікамі спартландыі "Хто хутчэй?". Падчас конкурсных выпрабаванняў дзеці прадэманстравалі фізічную падрыхтоўку, спрытнасць, хуткасць і вынослівасць. Вучні 5-9 класаў прынялі ўдзел у спартыўным свяце "Сябруем са спортам". Усе ўдзельнікі мерапрыемства атрымалі шмат добрых эмоцый і сапраўдны зарад бадзёрасці.















 
   
  


 
  
 Весело и спортивно прошел шестой школьный день 14 мая. Учащиеся и их родители приняли участие в спортивном марафоне "Шлях да здароўя" в ходе которого юные спортсмены соревновались в разнообразных видах спорта: прыжки в длину, меткости, скорости. День стал настоящим праздником спорта, здоровья и весны!
Весело и спортивно прошел шестой школьный день 14 мая. Учащиеся и их родители приняли участие в спортивном марафоне "Шлях да здароўя" в ходе которого юные спортсмены соревновались в разнообразных видах спорта: прыжки в длину, меткости, скорости. День стал настоящим праздником спорта, здоровья и весны!


 У суботу 30 красавіка вучні пачатковых класаў прынялі ўдзел у квэст-гульні  “Экалагічная сцяжынка”. У пачатку гульні дзеці разгадвалі загадкі на экалагічную тэму. Таксама прайшлі розныя выпрабаванні, якія “сустракалі” іх на экалагічнай сцяжынцы. У канцы гульні зрабілі выснову, што трэба берагчы прыроду і дапамагаць ёй.
У суботу 30 красавіка вучні пачатковых класаў прынялі ўдзел у квэст-гульні  “Экалагічная сцяжынка”. У пачатку гульні дзеці разгадвалі загадкі на экалагічную тэму. Таксама прайшлі розныя выпрабаванні, якія “сустракалі” іх на экалагічнай сцяжынцы. У канцы гульні зрабілі выснову, што трэба берагчы прыроду і дапамагаць ёй.
 30.04.2022 ў 6 школьны дзень вучні Грынкаўскага ДС-БШ прынялі актыўны ўдзел у акцыі “Ачысцім планету ад смецця!”. Трэба адзначыць, што рабяты адразу падтрымалі ідэю навядзення чысціні і парадку. І няхай мы прыбралі ад смецця толькі маленькую частку нашай вялікай планеты, галоўнае — пачатак добрым справам пакладзены.
30.04.2022 ў 6 школьны дзень вучні Грынкаўскага ДС-БШ прынялі актыўны ўдзел у акцыі “Ачысцім планету ад смецця!”. Трэба адзначыць, што рабяты адразу падтрымалі ідэю навядзення чысціні і парадку. І няхай мы прыбралі ад смецця толькі маленькую частку нашай вялікай планеты, галоўнае — пачатак добрым справам пакладзены.

 23 красавіка ў шосты школьны дзень для навучэнцаў 1-4 класаў было арганізована і праведзена займальнае падарожжа ў краіну законія. Школьнікі пабывалі на станцыях “Прававая краіна”, “Загадковая”, “Сцяжынка бяспекі”, “Займальная” і “Казачная”, дзе адказвалі на пытанні віктарыны па правах і абавязках дзіцяці, разгадвалі загадкі і склалі ключавое слова “Канстытуцыя”. Займальнае падарожжа садзейнічала фарміраванню ўяўлення аб галоўным законе краіны, развіццю ўменняў працаваць разам і добразычлівым адносінам адзін да аднаго.
23 красавіка ў шосты школьны дзень для навучэнцаў 1-4 класаў было арганізована і праведзена займальнае падарожжа ў краіну законія. Школьнікі пабывалі на станцыях “Прававая краіна”, “Загадковая”, “Сцяжынка бяспекі”, “Займальная” і “Казачная”, дзе адказвалі на пытанні віктарыны па правах і абавязках дзіцяці, разгадвалі загадкі і склалі ключавое слова “Канстытуцыя”. Займальнае падарожжа садзейнічала фарміраванню ўяўлення аб галоўным законе краіны, развіццю ўменняў працаваць разам і добразычлівым адносінам адзін да аднаго.
 В шестой школьный день 23.04 учащиеся приняли участие в правовом брейн-ринге "Человек и закон". 2 команды по очереди отвечали на вопросы по законам нашей страны, демонстрировали знания Закона о правах ребенка, отгадывая какие права героев были нарушены в детских сказках; разделяли высказывания на права и обязанности. Для капитанов команд было самое трудное задание - назвать понятия по определениям.
В шестой школьный день 23.04 учащиеся приняли участие в правовом брейн-ринге "Человек и закон". 2 команды по очереди отвечали на вопросы по законам нашей страны, демонстрировали знания Закона о правах ребенка, отгадывая какие права героев были нарушены в детских сказках; разделяли высказывания на права и обязанности. Для капитанов команд было самое трудное задание - назвать понятия по определениям.


 У шосты школьны дзень навучэнцы сабраліся на спартландыю “Мы сябруем са спортам”. Рабяты актыўна ўдзельнічалі ў спартыўных эстафетах “Хакеісты”, “Пападзі ў кальцо”, “Балота”, “Змейка” і іншыя. Мерапрыемствы садзейнічалі развіццю фізічных якасцей: хуткасці, лоўкасці і вынослівасці. Усе навучэнцы з добрым настроем пакідалі спортзал.
У шосты школьны дзень навучэнцы сабраліся на спартландыю “Мы сябруем са спортам”. Рабяты актыўна ўдзельнічалі ў спартыўных эстафетах “Хакеісты”, “Пападзі ў кальцо”, “Балота”, “Змейка” і іншыя. Мерапрыемствы садзейнічалі развіццю фізічных якасцей: хуткасці, лоўкасці і вынослівасці. Усе навучэнцы з добрым настроем пакідалі спортзал. 
 
 У суботу 2 красавіка вучні пачатковых класаў мелі магчымасць прыняць удзел у пазнавльнай гульні “Сяброўства без межаў”. У час гульні дзеці разважалі на тэму сяброўства, адгадвалі загадкі, разыгрывалі розныя сітуацыі. Вельмі спадабалася вучням разам “гатаваць” піццу, што садзейнічала згуртаваннасці ў калектыве. Усе засталіся вельмі задаволеннымі!
У суботу 2 красавіка вучні пачатковых класаў мелі магчымасць прыняць удзел у пазнавльнай гульні “Сяброўства без межаў”. У час гульні дзеці разважалі на тэму сяброўства, адгадвалі загадкі, разыгрывалі розныя сітуацыі. Вельмі спадабалася вучням разам “гатаваць” піццу, што садзейнічала згуртаваннасці ў калектыве. Усе засталіся вельмі задаволеннымі! 
   
  2 апреля, в День единения народов Беларуси и России,   для  учащихся 5-9 классов прошло мероприятие "Россия и Беларусь: общая история, общая судьба". Основной целью было  выявление общего в истории и культуре братских стран, воспитание миролюбия. Учащиеся подготовили материал о символике, традициях и о культуре России.  Проводилась историческая параллель между экономическим и политическим развитием России и Беларуси. Учащиеся пришли к выводу, что между нашими народами крепкие и глубоко уважительные отношения.
 2 апреля, в День единения народов Беларуси и России,   для  учащихся 5-9 классов прошло мероприятие "Россия и Беларусь: общая история, общая судьба". Основной целью было  выявление общего в истории и культуре братских стран, воспитание миролюбия. Учащиеся подготовили материал о символике, традициях и о культуре России.  Проводилась историческая параллель между экономическим и политическим развитием России и Беларуси. Учащиеся пришли к выводу, что между нашими народами крепкие и глубоко уважительные отношения. 
  
  
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 

















